۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۱۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه:

سال جاری به ۱۱۲ روستای کرمانشاه آبرسانی شده است

سال جاری به ۱۱۲ روستای کرمانشاه آبرسانی شده است

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: یک برنامه سه ساله تدوین شده که سالانه به ۱۰۰ روستا آبرسانی انجام شود که در سال جاری به ۱۱۲ روستا استان کرمانشاه آبرسانی شده است.

علیرضا کاکاوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توجه به حوزه آب و فاضلاب روستایی یکی از همواره مورد توجه شرکت آب و فاضلاب بوده و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه فاضلاب در شهرستان‌های استان کرمانشاه در حال انجام است.

وی افزود: یک برنامه سه ساله در شرکت آب و فاضلاب تدوین شده که طی آن سالانه مشکل آبرسانی به ۱۰۰ روستا مرتفع شود که در سال ۹۹ به ۱۱۲ روستا استان کرمانشاه آبرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به آبرسانی با تانکرهای سیار به روستاهای استان کرمانشاه تصریح کرد: در ابتدای سال جاری به ۱۶۰ روستا با تانکر سیار آبرسانی انجام می‌شد که تاکنون به ۴۰ روستا آبرسانی شده است.

کاکاوند بیان کرد: مجموعاً از ۲ هزار و ۵۹۱ روستا دارای سکنه به ۲ هزار و ۳۰۰ روستا آبرسانی شده که ۹۶ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

وی با ابراز نارضایتی از سرقت تجهیزات اعم از دریچه‌های فاضلاب و تابلوهای برق خاطر نشان کرد: یکی از ایستگاه‌های آب و فاضلاب در نزدیکی روستاها در مدت زمان کوتاهی تجهیزات آن سه بار به سرقت رفته که از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین وقایعی سریعاً به مأموران انتظامی گزارش دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در حوزه مشترکین در گذشته شماره کنتور توسط مأموران قرائت می‌شد اما اکنون از صفحه کنتور عکس گرفته می‌شود و سیستم عکس‌ها را قرائت می‌کند تا خطا مأموران کاهش پیدا کند.

کد خبر 5146184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha